|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
#1 |
|
Senior Member
![]() |
MaxBimmer-E60 525d- Daily erbij + velgen versmald & slammed.
Hoi allemaal! Op aanraden van Frenchpower aka Wesley + een uitnodigingske van den Dimi, ben ik hier ook verzeild geraakt
eerst ff een klein introducingske van mijzelf De wagen, waarover dit topic zal gaan, is een E60 525d met een stock (dichtgenepen voor de biv) 177 pk motor, van 2005, maar ondertussen is dat vermogen alweer gewijzigd.. zie moterspecs hier een paar regels onder. De auto is aangekocht in Oktober 2008 en er is ondertussen toch het een en wat veranderd. Exterieur: -. KW variante 2 -. 3delige RH AM-xRad velgen in 19'' in de maten 10.5jx19 achter & 9jx19 voor op dunlop sportmax 265 & 235 breed. -. grote Carbon frontlip op de originele bumper -. M tech zij-lijsten -. M tech achterbumper met zwart gelakte diffusor -. Carbon ACS dakspoiler -. M5 kofferlip -. Smoke taillights -. Carbon frontgrille met OEM gechromeerde spaakjes in de kalender. -. Zwart getinte ramen in 30% rondom, inclusief voorste zijruiten. -. Carbon bmw-emblemen -. Carbon deurstijlen -. Bright angel eyes -. Xenon kit 6.000K -. Heldere nummerplaat verlichting -. Led interieur verlichting + led deurverlichting onderaan de deuren -. ... Motor: Een gekuurde 2.5diesel door Stefplus alias Power Plus Engineering brussel waardes : stock: 177 pk en 375nm tuned: 225pk & 490 NM wat zal er nog gebeuren in de nabije toekomst? - M5 spiegels met carbon inleg om het plaatje van het exterieur nu compleet te maken - Heel mss het interieur binnen steken bij deca OF een sportpakket interieur ergens op te kop tikken bij een of andere afbraak of omnium wagens die tot schroot worden herleid... Moest ik nog iets vergeten zijn, schrijf ik het er nadien wel bij. Binnenkort volgt er een grote fotoshoot van de wagen, maar tijdstip is nog niet bekend. en als laatste nu 15 fotokes van de wagen, sommigen hebben hem mss al gezien op een paar bij eenkomstjes, of op andere fora. eerst twee fotos toen ik hem kocht in oktober 2008 ![]() ![]() en dan hier een paar maand later ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Maxbimmer; 5th September 2010 at 23:33. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
dikke auto alleen het chrome rond de ruiten had ook beter zwart geweest maar dit is slechts een detail
greetz |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
![]() |
ferme slee hij staat perfect zo
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
TWA Member
![]() |
ook de weg gevonden naar het zotste forum vant land.
Welkom Dikke E60 maar da wist ge al e! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
TWA Member
|
ah Yannick
EINDELIJK man zoals al reeds gezegd, VETTEN E60 de wielen maken de kar, is hier wel de tekst vind ik. "Tief und breit"
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
![]() |
lol yannick, zo'n korte lijst van wat er nog gaat gebeuren...
hoeveel keer heb ik u da al weten zeggen... ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
TWA Member
![]() |
Ah, ook de weg gevonden
![]() Welcome met uwe prachtige 5 ![]()
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
schone 5-reeks
meer moet da nie zijn
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
![]() |
super vette 5 Reeks
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
![]() |
normaal vind ik dit model niks.. maar dit is echt een DIKKE e60!
|
|
|
|
#11 |
|
TWA Member
![]() |
Damn.. Dikken bak!!!!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
![]() |
Welcome here also é Yannick...
Have fun on this forum. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
![]() |
chice 5 serie
![]()
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
T'is er boenk op!
![]() Welkom!!! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
TWA Member
![]() |
Ah,daar ist ie ze!
Als ge ziet hoedat de Bmw over een 6 tal maand stond en nu ![]() ![]() Serieus aan doorgedaan zulle.Vind het zelf 1 van de dikste BMW's die er rondrijden.Dat zilver ism de carbon ![]() ![]() Ps welcom to TWA forum |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
![]() |
wooow super bmw klassebak
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
![]() |
Quote:
bedankt maat ! @ TCO, jaaaaa mannn !! ik zeg veel ja 'k zal der eens werk van maken, maar tegen ik er aan begin.. ![]() ![]() @ caro, ja meer kan ik ni meer doen denk ik hé... dus 't moet toch ergens stoppen (voor het geld helemaaaaal op is )bedankt aan de rest voor het warm onthaal & de goeie commentaren. Grtz Y. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
TWA Member
|
Quote:
![]()
|
|
|
|
#19 |
|
ik em ne gruujten......honda
![]() |
Diene ken ik van ergens !
![]() Dikke vette slee, K'Dam'nnn ! ![]() Have a nice stay on this forum... ![]()
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
![]() |
DIKE slee man , echt mooi!
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
hieeersiii mijne moat se
pffff moek da na weeral zeggen ofwa da a slee dik is? k'peis dagget al beu zijt g'hoord in ieder geval, this guy has the same taste as mine ![]() grtzzzz
|
|
|
#22 | |
|
Senior Member
![]() |
Quote:
Mercikes man !@ TCO, haha bimmerboard, say what ?? ik heb daar ondertussen wel al bad habbits ja da's just mercikes aan de rest weeral voor de toffe reply's hé ! on topic: De wagen daarnet nog nen tand of twee naar beneden gevezen, als ik zo kan blijven toeren, ligt die voor mij perrrrfect! maar da gaan we zien eens we die 'patattewegen' hier in belgie gaan trotseren voor den eerste keer... Greetingz Y. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
TWA Member
|
Jaja,das nen dikken Beemer ze man,heb er staan op kijken met de opening van JEm shop ,lekker details ,superdikken bak
Ge moogt er fier op zijn
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
![]() |
|
|
|
|