|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
#1 |
|
Member
![]() |
honda accord en civic
hallo iedereen
mijn naam is frederic en ben in bezit van een honda accord coupe 97 2.2 16v met 150 pk ook heb ik een honda civic coupe van 94 met esi motor ( 124 pk) pics zeggen natuurlijk meer dan woorden he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo staat hij er nu vandaag bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en deze is de civic ![]() ![]() greetz fredje |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
![]() |
hier al enkele pics van de widebody die ik heb gekocht
![]() ![]() ![]() ![]() dan zijn de werken van start gegaan ![]() ![]() de dakhemel eruit gehaald ![]() we hebben da ook maar direct de bekleding eraf gehaald ![]() ook het dash er ook uitgehaald ![]() dan hebben we het er leer er ook maar al afgehaald ervoor ![]() erna ![]() de widebody is vast gezet met serganten om de pas vorm te zien, redelijk wel werk aan ![]() dan ben ik begonnen met de demontage van de voorface en de voorbereidingen om de motor eruit te halen ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo zag er de achterbumper er uit ![]() dan maar een beetje in geslepen ![]() daarna op de wagen is gezet ![]() ![]() ook heb ik de hoedeplank en dakhemel in poly gezet ![]() ![]() ![]() voila zo staat ie er vandaag bij greetz fredje |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
![]() |
serieuze werken
benieuwd naar het einderesultaat |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heeft zijn rijbewijs weer
![]() |
ben ook benieuwd naar het eindresultaat
ben ook aan mijn begonnen staat er ook zo bij nu ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
TWA Member
![]() |
ooow zekerst, ziet er wel dik uit man
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
idd serieuze werken!
Body - kit gaat de goede kant uit, hopelijk een leuk kleurtje en JDM-velg. Persoonlijk ben ik niet te vinden voor chrome-toestanden, toch niet op honda's ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
![]() |
amai da zijn de grote werken zelle, da ziet er allemaal zeer goed uit!!
ben ook benieuwd wa da gaat geven als ie af is nog veel succes met de werken ![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
![]() |
serieuze werken mijn gedacht
![]() welke motor komt erin een vti? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
TWA Member
|
hey welkom hier...
kzie nie echt vreejd goe komen hoe die wide body tegen de kas wordt gewerkt precies...allehja, ben ni gene carossier, maar is precies met matten er tegengelegd? keep us updated
|
|
|
#11 |
|
Member
![]() |
thx iedereen, om de widebody vast te zetten heb ik eerst de kas op bloot metaal geslepen, dan poly overgezet, dan de widebody erop met aan elke kant 3 tubes tek 7 erin en dan terug een mat poly over de widebody en ie is dan ook nog gevezen, denk niet dat die rap zal loskomen
de moto is dezelfde die erin komt dus een esi maar daar moet eerst nog wat aan gewerkt worden natuurlijk greetz fredje |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ik em ne gruujten......honda
![]() |
Ah fredje!
![]() Ook hier geraakt... Keep us updated e frits ![]()
|
|
|
#13 |
|
Member
![]() |
heb van vorige week een poly moterkap gekocht en heb hem vandaag is gepast
de moterkap is perfect passend maar de vleugels passen totaal niet mooi aan hier al een pic vanhoe het eindresultaat zal zijn greetz fredje |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
![]() |
lekker agressief diene snoet
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
![]() |
thx , vandaag ook nog wat verder gedaan maar de pics zullen morgen online zijn
greetz fredje |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
![]() |
ziet er al goed uit he!
|
|
|
|
#17 |
|
Member
![]() |
voila zoals gezegd hier nog enkele pics van gisteren
het maken van de boze look ![]() hier ben ik bezig met het uithalen van de tapijt en ook de geluidsmatten de bedoeling is de vloer volledig mooi af te schuren en mee te spuiten in de carroserie kleur en geen tapijt meer erin ![]() ook heb de ik de verstevigingbar gedemonteert die het stuurkolom omhoog houd omdat deze oppervlakkige beroesterd was deze is nu binnen om te zandstralen en te poederlakken zodat die ook weer nieuw is greetz fredje |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
![]() |
en omdat madam haar rijbewijs heeft hebben we den daily lager gelegt
![]() ![]() greetz fredje |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Member
![]() |
ziezo de werken zijn begonnen aan de accord ook
deze stukken staken in mijn vorige accordwagon, ze passen ook in de coupe dus worden bij deze opnieuw geschuurd en herspoten in de nieuwe kleur van de wagen ![]() de stootlijsten en pinker in de vleugel verwijdert ![]() voorbumper gemonteerd, ik heb deze genomen omdat er nog aanpassingen moeten gebeuren dus vind ik het zonde van een nieuwe te kopen als er toch moet in geslepen worden ![]() een van de deurpanelen al volledig gedemonteerd ![]() en een deel van de onderkant van het dash ook al eruit gehaald ![]() morgen doen we weer verder greetz fredje |
|
|
|
|
|
#20 |
|
TWA Member
|
vet plat ja!!!
vriejd
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
![]() |
ferme projecten !!!
Diene accord ligt wel goe plat ze. ![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
![]() |
thx iedereen
gisteren dan nog wat verder gedaan ![]() de oude koplamp ![]() de nieuwe koplamp ![]() de antenne verwijdert ![]() de achterlichten en nummerplaathouder verwijdert en de achterbumper is gemonteerd ![]() greetz fredje |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
![]() |
de achterbumper loopt wel scheef precies maja
allesinds dikke plannen
|
|
|
#24 |
|
Member
![]() |
ja op foto lijkt het idd zoo maar in real niet hoor
en we gaan hem ook nog wat bewerken he greetz fredje |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Member
![]() |
voila nog een half dagje verder gedaan
de kleine blutskes tot op bloot metaal geschuurd ![]() een laagje mastik getrokken ![]() de koffer gedemonteerd om te kunnen lassen een van dees dagen ![]() de klink uit de deur gehaalt ![]() eens de mastik droog deze beginnen schuren en ondertussen ook de voorbumper ![]() greetz fredje |
|
|
|
![]() |
|
||||||||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|