|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
#1 |
|
Member
![]() |
Fluffy's Accord CL9 Type S
Hallo,
Ik ben Fluffy. Werkzaam te Autostop Leuven... Mijn vorige Honda was een Civic EM2 ![]() Deze is verkocht aan JDMGangsta. Hij zal dus zeker nog te zien zijn. De nieuwe: Honda Accord CL9 Type S Engine Specs: - 2.4 K24A3 190HP - K&N Replacement Filter - Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm - Torque: 164.5 ft·lbf (223 N·m) @ 4500 rpm - VTEC Engagement: 6000 rpm -Redline: 7400 rpm Interior: - Type S Sport interior. - Stock Audio System with single CD player. - All bulb fittings are replaced by White LEDs. Exterior: - Black. - Type S Sportkit and Grill. - OEM Xenon, White LED Cornerlights. - Foglights with 8000K Halogen bulbs. - Mugen Window Visors. - Tinted Windows. - Park Control. - 17 inch OEM Honda Alloys with Michelin Winter tyres (Problem: Searching other Rims 18 inch & Tires) - Max Speed Coilover kit (Problem: GOCA) Future: - Coilover kit or Street Kit. - 18inch Wheels & Tires. - Exhaust? ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Fluffy; 21st April 2010 at 22:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ik em ne gruujten......honda
![]() |
Ah de fluffy ! LEKKER spel man...
![]() Wisselen? Is da diene dat te koop stond bij Q cars?
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
![]() |
proper
![]()
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
![]() |
Knappe aankoop man
![]()
|
|
|
#5 |
|
Member
![]() |
properen accord, zeker de moteur... veel leute ermee he zeg
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
![]() |
yep fermen bak man !!!
veel succes dermee e ![]()
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
dikken bak!
proficiat!! ![]() vorige eigenaar waste hem af met de schuurspons zeker? eens goed polieren zenne ![]()
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
![]() |
Quote:
Maar kheb hem niet gekocht voor de prijs die hij vroeg ze. Hij is klant bij ons ook, dermee toch vrij goeie deal kunnen doen. Maar idd een dikke polierbeurt zit er zeker in. Wagen komt van Estonia. Kdenk dat het daar altijd vuil weer is... Zo goed als alle schade daat eruit gaan hoor. No Worry ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
TWA Member
|
Ohwla nen K24
potentieel, potentieel. Dikke slee voor de rest zo te zien. Laat maar rap de toekomstplannen in zijn werking treden he
|
|
|
|
#10 |
|
Member
![]() |
Kben aan het twijfelen over enkele velgen:
Allen in 18 inch - OZ Galileo 3delig wiel. Deze zou ik uit elkaar vijzen, binneste hart in het zwart. Velgrand polieren. en dan zilveren of gouden boutjes. Dit gaat wel een vrij uniek wiel zijn dan. ![]() ![]() ![]() - Honda OEM Type R velgen van een FN2 18 inch Al heb ik wel zoiets van tja, dan ziet het er ook maar OEM uit. ![]() ![]() - Tenzo R heeft ook wel leuke wielen. Maar mss is dat iets te typisch... Ik twijfel dan tussen de: Cuzco 2 ![]() DC5 2 ![]() Meister 2 Brons ![]() Type M Brons of Zwart ![]() DC5 op Accord: ![]() - Hiro Black Prijs +- 500€ ![]() ![]() - Lenso Samurai Prijs +- 550€ ![]() - Rota Wheels? Maar vind niet meteen men ding precies. Graag jullie mening en ideen. Of als je iets anders tegenkomt. Liefst niet te duur. Dus geen 1500€ voor enkel de wielen. Want moet nog schroefkit en banden ook nog kopen binnen de 2 maand... ivm keuring... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
TWA Member
|
Ik zou voor die O.Z.'s dan gaan of die Meister2. da gaat het properste zijn, of de Swa zijn 5Zigens
|
|
|
|
#12 |
|
![]() |
5zigens zouden ideaal zijn man, dan kanek kik naar ulle meeting uk met andere wielen komen
![]()
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
![]() |
al eens aan de 19" Lightning van Honda gedacht? Ik heb zo nog ne set liggen
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
![]() |
of mijn tenzo R voor een prijske
![]()
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
konig britelite
![]() ![]()
![]() Last edited by JVDE; 29th April 2010 at 20:14. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
![]() |
Is diene van u origineel al verlaagd? Zoniet, zoude mij is de verhoudingen kunnen meten? Van het onderste van wielkas tot het center van het wiel?
Tis voor mijn papier in te vullen voor keuring voor verlaging. Thx
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
![]() |
properen accord
en zeker met ne motor dat ge niet zoveel tegenkomt moet ik zeggen ![]() hier kunde wel iets lekker van maken ![]() |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Member
![]() |
Quote:
Die dus niet gekeurd is, en nogal vuil. Morgen een KW V1 bestellen se. Maar er zijn nog 2 collegas met een Accord op de parking. Als ik het niet vergeet, meet ik het is op... Groetjes |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Member
![]() |
Het probleem is dus opgedoken.
Met een tijdelijke goedkeuring van 3 maand kan je een wagen dus niet inschrijven. Dit komt dus enkel omdat die schroefkit niet voorzien is van de juiste nummerkes. Dus des ondanks dat ik een groene kaart heb, inschrijvingspapieren en technisch dus alles ok is. Lukt het dus niet om die wagen in te schrijven. En ja ik ben zo zot geweest om die schroefkit te steken deze week. Dus ja, ook in die hitte van verleden week... Hier een paar pics van de status nu: Uilijnen, hoogte regelen, papierwerk, moet nog gebeuren he... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
![]() |
Vandaag zijn ze nog is naar de keuring gegaan:
-Verlaging is nu dus gekeurd en in orde met de papieren. (das al een pak van men hart) -In het eerste keuringstation was ook alles OK. MAAR in de hangaar waar ze u geometrie doen begonnen ze ineens te kankeren over die remschijven van EBC. Ze hebben hem dus hiervoor terug een 3 maandelijkse goedkeuring gegeven. Gevolg: Ik kan hem dus nog steeds niet inschrijven op mijn nummerplaten... En van de EBC schijven, moet ik nu attesten aanvragen of gewoon de orginele efkes afdraaien en monteren, keuren en eraf. Ge moet dus weten dat die EBC Turbo Grooved schijven dus enkel geventileerd en gegroefd zijn. Ze zijn dus niet geperforeerd, zoals die snullen denken nu op de keuring. Op enkele maanden tijd heeft mijn wagen nu al 4 keer een keuringstation gepaseerd. Ongeloofelijk... |
|
|
|
|
|
#21 |
|
![]() |
Geen sjans e man ! Komt wel goed !
|
|
|
#22 |
|
Member
![]() |
Nieuw gadget in huis. ;)
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
Toch originele wielkes gekocht? heel mooi wielen vind ik!!
![]() Da geometerie getest kan ook wa geld kosten ze als da ni goed is ![]() 1ste keer was hem afgekeurd, 57€. laten uitlijnen 36€, terug na de keuring 43€ laten uitlijnen, zo min mogelijk mee rijden en dan naar de keuring gaan.
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
![]() |
Keuring hier zou je toch echt het vliegend schijt van krijgen hé.
Die zeikerds daar vallen echt over ALLES! Precies of uwen auto gans gevaarlijk is geworden omdat ge ander remschijven hebt steken Hopelijk meer succes de volgende keer bij die fuckers. Wielen staan er vet onder trouwens ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|||||||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|